Výlety 2008

Jižní Morava – (Podivín - Lednice - Brno)

28.10.2008 20:00
Společně s kamarádem jsme dnes projeli cca 100 kiláků po keších jižní Moravy (po stopách Birkova kola). Omlouvám se, ale své povídání a fotky jsem dosud nezvládl zpracovat. Tak Ti snad Jirko nebude...

Jsem magor. Asi.

23.08.2008 22:00
Dnes jsem se poprvé zúčastnil 5hodinové cyklistické akce Magorman, Tedy jízdě v terému s převýšením, kterému se každý „rozumný“ cyklista snaží vyhnout. Nutno podotknout, že jsem, jel spíše „na...

Vysočanská smyčka

17.08.2008 13:00
„Vysočanští zatím nemají na Magora ani pomyšlení. Mají dost starostí se Smyčkou.“  dozvěděl jsem se ve čtvrtek večer. Co je to...

Ráječko - Praděd a zpět

07.06.2008 06:00
Snad již v březnu jsem trochu překvapivě přislíbil svou účast na této cykloturistické akci SC Ráječko. Jejím cílem bylo dojet z našeho bydliště na kole na Praděd. Zde bylo naplánováno přespání a...

Adamov - Vranov - Hořice

31.05.2008 09:00
Podle původního plánu mělo mít pár lidí (včetně mě) na pátek volno a zúčastnit se cyklovyjížďky. Ale nějak z toho sešlo. Pracoval jsem až do večera a jako malá náplast mi v pátek večer mi dorazila...

Krása v krasu

09.05.2008 16:30
Odpoledne vyjíždím na sólo projížďku Moravským krasem. Z Ráječka lesem do Karolína. V největším kopci míjím skupinu 4 postarších cykloturistů tlačících kola, nahlas mudrujících, že pořádný kolo jede...

Hledáme neznámo za Doubravicí

08.05.2008 08:30
„Plan nemam, jen chci projet neco noveho. Vidim to na cestu do Doubravice, ke hradu a pak je odbocka doleva po znacce, ktera asi povede na Ujezd. Nikdy jsem tam nejel, tak bych to i dal.“ napsal mi...

Kolmo kolem Svitavy

01.05.2008 16:00
Dnes je první máj. Téměř tradičně, jako když se chodilo do průvodu, ráno prší. Ještě, že jsem odřekl vodáckou vyjížďku na nafukovacích Pálavách domovskou řekou Svitavou. Důvod byl, že dnes nemám doma...

Jarním krasem

05.04.2008 12:30
Odpoledne jsem uskutečnil vyjížďku jarním Moravským krasem. Přes Blansko, Suchým žlebem do Ostrova a Holštejna. Musím říct, že tady kras úpí. Pěkný masakr zde provádějí prý takzvaní ochránci přírody!...