Hledáme neznámo za Doubravicí

08.05.2008 08:30

„Plan nemam, jen chci projet neco noveho. Vidim to na cestu do Doubravice, ke hradu a pak je odbocka doleva po znacce, ktera asi povede na Ujezd.
Nikdy jsem tam nejel, tak bych to i dal.“ napsal mi Priba včera mailem.

V 8:30 vyrážíme z Ráječka s cílem do oběda se vrátit.. Po včerejším bowlingu nejsem moc vyspaný, společensky unaven, takže klidová tepovka je aspoň o 10 víc, než normálně. V Rájci na nás čeká Roman a brzy opouštíme silnici.

Cyklostezkou do Doubravice, k hradu a pod ním se dáváme doleva po neznačené cestě. Tady mi již v táhlém stoupání začíná být dost teplo a tak když Priba odobočí na první stezce doleva a brzy zjišťujeme, že je slepá, sundávám před krátkým sjezdem zpět trochu nelogicky co se dá.

Ale stoupání pokračuje a brzy narážíme na cyklostezku 5203, která nás doved do Újezda u Boskovic. Krásný výhled, žluté řepkové pole (jako bychom ho i s obyvyklým smrade neměli za barákem), tak se fotíme.

V Újezdě cyklostezka odbočuje na Boskovice, tak po dotazu u místních míjíme kravín a jedeme stále vzhůru k lesu do kopce přes něj až k 5117. Zastávka u vyhlídky na Babylóně (655 m n.m.) a druhé focení.

A zbývá nám již jen krásný sjezd většinou lesem, přes Žďár a Petrovice, do Ráječka do výšky 290 m n.m. Dorážíme sem v 10:30 h.
Čistý čas mám pod 1:45 h, trasa necelých 30 km, ale po včerejším večeru jsem celkem rád, že jsme to dnes více nenatáhli.

Z výpravy do neznáma jsme nakonec jeli kolem 3 bodů (hrad Doubravice, tvrz Újezd a Babylón), ke kterým mám z dřívějška spoustu zážitků.

Ale bylo to pěkné. Díky kluci.

Fotky (c) Priba (díky :-), mapku jsem vyrobil sám.

Zpět

Fotografie, mapka

/album/fotogalerie-hledame-neznamo-za-doubravici/pod-ujezdem-jpg/ /album/fotogalerie-hledame-neznamo-za-doubravici/co-to-proboha-lusti-jpg/ /album/fotogalerie-hledame-neznamo-za-doubravici/na-babylone-jpg/ /album/fotogalerie-hledame-neznamo-za-doubravici/a080508-neznamo-doubravice-jpg/

Počet návštěv od 21.4.2008     [CNW:Counter]