Plány na Kolomor 2009

18.04.2009 14:00

Tak jako každoročně, i letos jsme s kamarády začali s prvními teplými jarními dny plánovat Kolomor, tedy 5 dní na kole. Trasa je vždy vytyčena pouze přibližně, jak to dopadne záleží na počasí a ještě více na okamžité situaci v terénu :-)
Spí se obyvykle pod širákem, nebo kde se co sežene.

Letošní termín připadá na 25.–29.6.2009 (již 3 roky obvyklý čt až po, dříve jsme jezdili st – ne)

No prostě co bych zde popisoval, když mi koncem března skončil ve schránce následující mail od náčelníka:

Vážení přátelé kolomoru.
Zjistil jsem zajímavou věc. Když nejsou thémata, tak není o co se hádat. Takže vám ted jednu takovou trasu navrhuji.

Vyjeli bychom vlakem z Brna ve 11:20 nebo13:20 směrem na Plzeň. Po 5,5 hod jízdy rychlíkem vystoupíme v Horaždovicích-předměstí. Odtud už po vlastní ose. Podél Otavy na Rejštejn, Srní (tady se nechám navést od těch co tu byli častěji než já), Antygl, Kvilda, dále po Šumavské magistrále, Horní Planá - prdel zakopaná (nebo po druhé straně s přívozem do Frymburku), Vyšší Brod a zatočeným obloukem směrem na Jindřichův Hradec. Tady se hlavně musíme vyhnout hraničním horám.

Otvírají se tu dvě možnosti : Nakouknout jeden den do Německa a protáhnout to až do úterý.
Sice mám tu trasu přesněji vytýčenou, ale napřed je potřeba dohoda a pak něco ladit.
Brněnský přípravný výbor je toho názoru, že na Jižní Moravu se může podívat každy sám.Já tam byl poslední dobou několikrát a vždycky jsem z ní viděl jen ty sklepy.
Samozřejmě se diskutuje o tom - jestli se bude spát venku nebo v penzionu. Jako je ten U grobiána v Lenoře.
Rád vyslechnu jakékoliv názory. Jakýmkoliv směrem! Stejně jedu vždycky na konci a je mi úplně jedno, jestli vedu peloton nebo kolo.
Kolomoru Zdar
Náčelník
(pokud už nejsem odvolanej)

Zpět

Diskuse: Plány na Kolomor 2009

Datum 18.04.2009

Vložil Rá (zadal bigZ)

Titulek Re: Kolomor 2009

Odpovědět

To nezní špatně, dokonce příšerně:-))))))
Náčelníku, Ty jsi tam nikdy nebyl, že jo? Možná autem... jinak by jsi to
NEMOHL navrhnout!!!
S Jižní Moravou souhlasím, tam můžeme zase za 5 let...

Já tedy navrhuji Berounku, je to ještě dál, méně kopců, dá se tam spát
kdekoliv bez obav ze Zelených hlídek a rašelinišť :-)))
------------------------------------
Začneme to probírat s Honzou, jen co se sejdeme v hostinci...
Hlavně, ať už jedeme...:-))

Radek

P.S. Ftip to byl pochopitelně...

Datum 18.04.2009

Vložil Náčelník (zadal bigZ)

Titulek Chce to výzvy !

Odpovědět

Nám už taky nic jiného nezbývá....
Brněnská sekce zasedla, a pokud jsem správně pochopil, stále platí, že by to hošani rádi zkusili na tu Šumavu.
Nechci ti brát iluze, ale z toho nejvyššího bodu jsem trefil s dělostřelckým oddílem Německo.
Chápu, že je tam kopec.
Ale vem to z toho lepšího úhlu. Pak zase pojedeme déle dolů.
Až uvidíš kolegy Honza, proberte to.
Podle mne se to nedá tak brát.
Já v té oblasti zažil rok svého života.
Je to tam moc hezké.
Hlavně po ránu.
Navíc tam v podstatě budeme jen dva dny.
s pozdravem
Náčelník
P.S.
Na Jižní Moravě jsou taky kopce!

Datum 18.04.2009

Vložil Náčelníkův e-mali pro bigZ

Titulek Dostal se Ti návrh trasy?

Odpovědět

Ahoj
Ani nevím jestli se k tobě dostal návrh letošní trasy. Protože se nemohl Honza a Radek sejít, tak jsem vyhodil do diskuze návrh, že bychom zkusili Šumavu. Přesná trasa není zatím vytýčena. ...
Je pravda, že bychom si šlápli do kopca, ale mám pocit, že čím později se vydáme do těch kopců, tak tím náročnější to bude. Ty bys to vyjel a já vytlačil.
Ozval se mi Radek a pochopil jsem, že mne nařkl z toho, že jsemse asi tutově zbláznil. On preferuje Berounku.
Jak to vidíš Ty?

Datum 18.04.2009

Vložil bigZ

Titulek Re: Dostal se Ti návrh trasy?

Odpovědět

Ahoj Náčelníku,
omlouvám se, Tvůj mail se ke mně sice dostal, ale chtěl jsem jej řádně okomentovat a řádně zdůvodnit své postoje, aby to nebylo jen tlachání! Ale časově jsem byl v presu. Tak tedy zatím jen pár poznámek.
- Na Berounce jsem byl loni na vodě, rád poznám něco nového.
- Na Šumavě jsem na kole nikdy nebyl a všechno se má zkusit!
- Na Lipně jsem byl vždycky, když pršelo a byla kosa, podobně jako na Rozkoši - a to před...loni nebylo špatné, ne?
- Radek už mi řekl, že příští rok jedeme Kolomor na motorkách, tak jej neber moc vážně...
- Abych nepomlouval jen kamarády - tak jestli to moje zajídání stresu a nedostatek času bude dál pokračovat tak, jako začalo od podzimu, tak se na startovní čáru Kolomoru dostavím mnohem těžší, než vloni. A pak budeme tlačit svorně vedle sebe :-(
Takže resumé:

JÁ NA ŠUMAVU S RADOSTÍ POJEDU a pěkně Ti děkuju za tuhle výzvu!

Počet návštěv od 21.4.2008     [CNW:Counter]